Az újkori Bugatti szuperautó, napjaink leggyorsabb, legerősebb közúti autója. Az első olyan sorozatgyártású modell, melynek teljesítménye átlépte az ezer lóerős álomhatárt, illetve sebessége meghaladja a 400 km/h-t.
Az autó vételára nettó egymillió euró, és évente mindössze 70 darab készül belőle.
Video a Veyron sebességrekordjáról (407km/h!!!)
A világ leggyorsabb személygépkocsija - Bugatti Veyron
2008.01.15. 14:49 EatClean
3 komment
Címkék: bugatti autó luxus sebesség sportautó izomgép
A bejegyzés trackback címe:
https://carsandgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr6298368
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csabi · http://www.bernhardt-fashion.hu/ 2008.03.11. 11:00:23
407? az nagyon sok
snorbi 2008.06.21. 10:14:14
Sziasztok , en csak tajekoztatni akarlak arrol hogy nem a bugatti veyron a vilag leggyorsabb autoja , hanem a Shelby ultimate aero. vegsebessege 413 KM/h Bár a Guiness hivatalos mérésén sosem vett részt, általános elfogadott tény volt, hogy a Bugatti Veyron 407 km/órás végsebességével a világ leggyorsabb szériagyártású járműve. Egészen idáig. A Shelby Supercars modellje ugyanis a második helyre kényszerítette az európai szupersportkocsit. Az ikerturbós Ultimate Aero nemrég egy Washington állambeli mérésen 411,76 km/órás sebességet produkált, melyet a Guiness is hitelesített. A tesztelés során a modellnek ugyanazon a versenypályán kellett kétszer mindkét irányból végigmennie, hogy a mérést végző szakemberek a szélerősségből vagy út lejtéséből származó előnyöket kiküszöbölhessék. Az Ultimate Aero előbb 413,83 km/órát, majd visszafelé 409,71 km/órás sebességet produkált, ezek átlaga lett az új világrekord.
Ha az autó műszaki adatait nézzük, nem is tűnik meglepőnek, hogy megverte a Veyront. Az amerikai szörnyeteg V8-as, két turbóval lélegeztetett motorja 1183 lóerős, nyomatéka 1483 Nm, de az autó tömege csupán 1224 kilogramm. 1001 lóerejével és 1250 Nm-es nyomatékával a Bugatti 16 hengeres modellje jelentősen elmarad az Ultimate Aerotól, és 1887 kilogrammos tömegével jóval nehezebb is annál.
DE meg ez az auto sem a leggyorsabb , de a legerosebb , es a leggyorsabbat a svaajciak gyartjak . Weber Sportcars összkerékhajtású, meglehetősen furcsa formájú szupersportkocsit készített, melynek ára 250 millió forintnak megfelelő svájci frank. Az ígéretek szerint ez lesz a világ leggyorsabb utcai autója.
hirdetés
Az egyedi autóépítő-műhelyek igyekeznek különlegesebbnél különlegesebb modellekkel előrukkolni, ezúttal az eddig nem nagyon ismert Weber Sportcars jelentkezett egy elképesztő újdonsággal. A Roman Weber vezette cég azt állítja, hogy a Faster One-nal a világ leggyorsabb utcai autóját alkotta meg, pedig korábban csak versenyalkatrészek fejlesztésével és gyártásával foglalkozott.
Nem szép, de gyors
A Weber Faster One először limitált szériában készül majd, ára 1,62 millió svájci frank (250 millió forint) lesz. Annak érdekében, hogy az autó valóban a világ leggyorsabbja lehessen, a svájciak szuperkönnyű karosszériát alkottak, önsúlya mindössze 900 kilogramm.
Kisebb súlyt egy bivalyerős motor értelemszerűen könnyebben gyorsít eszeveszett tempóra, a Weber Sportcars pedig nem spórolt a hajtóművel. A kétüléses Faster One egy hétliteres, dupla kompresszoros erőforrást kapott, melynek csúcsteljesítménye félelmetes 900 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1050 Nm. Segítségével a Faster One félelmetes menetteljesítményekre képes, százas tempóra 2,7, 200-ra 6,6, 300-ra pedig 16,2 másodperc alatt gyorsul fel.
Az autó végsebessége 420 km/óra, ezért a tervezés során kiemelten fontos volt a kezelhetőség kérdése. A Faster One nem különösebben szép, aerodinamikailag viszont tökéletes, gyakorlatilag mindent a leszorítőerőnek rendeltek alá. A kaszni 204 centi széles és 115 centi magas, teljes egészében szuperkönnyű és szupererős karbonszálból készült.
A végső formatervet alapos szélcsatornás tesztek után alakították ki, az első és hátsó tengelyre ugyanakkora súly jut.
hirdetés
Az autón nincsenek kilincsek, az ajtók gombnyomásra nyílnak, további különlegesség az elektronikusan vezérelhető, a leszorítóerő generálása mellett fékezéskor is besegítő hátsó szárny. Az intelligens összkerékhajtással készülő Faster One-t a Weber saját fejlesztésű, félautomata, kormányról is kapcsolható hatsebességes váltójával szerelték fel, mely szupergyors váltásokat biztosít. Az utastérben abszolút versenyhangulat uralkodik, nyers karbonnal, hatpontos övekkel felszerelt kagylóülésekkel, némi bőrrel és F1 stílusú kormánnyal. na csak ennyi az en velemenyem ;)
Ha az autó műszaki adatait nézzük, nem is tűnik meglepőnek, hogy megverte a Veyront. Az amerikai szörnyeteg V8-as, két turbóval lélegeztetett motorja 1183 lóerős, nyomatéka 1483 Nm, de az autó tömege csupán 1224 kilogramm. 1001 lóerejével és 1250 Nm-es nyomatékával a Bugatti 16 hengeres modellje jelentősen elmarad az Ultimate Aerotól, és 1887 kilogrammos tömegével jóval nehezebb is annál.
DE meg ez az auto sem a leggyorsabb , de a legerosebb , es a leggyorsabbat a svaajciak gyartjak . Weber Sportcars összkerékhajtású, meglehetősen furcsa formájú szupersportkocsit készített, melynek ára 250 millió forintnak megfelelő svájci frank. Az ígéretek szerint ez lesz a világ leggyorsabb utcai autója.
hirdetés
Az egyedi autóépítő-műhelyek igyekeznek különlegesebbnél különlegesebb modellekkel előrukkolni, ezúttal az eddig nem nagyon ismert Weber Sportcars jelentkezett egy elképesztő újdonsággal. A Roman Weber vezette cég azt állítja, hogy a Faster One-nal a világ leggyorsabb utcai autóját alkotta meg, pedig korábban csak versenyalkatrészek fejlesztésével és gyártásával foglalkozott.
Nem szép, de gyors
A Weber Faster One először limitált szériában készül majd, ára 1,62 millió svájci frank (250 millió forint) lesz. Annak érdekében, hogy az autó valóban a világ leggyorsabbja lehessen, a svájciak szuperkönnyű karosszériát alkottak, önsúlya mindössze 900 kilogramm.
Kisebb súlyt egy bivalyerős motor értelemszerűen könnyebben gyorsít eszeveszett tempóra, a Weber Sportcars pedig nem spórolt a hajtóművel. A kétüléses Faster One egy hétliteres, dupla kompresszoros erőforrást kapott, melynek csúcsteljesítménye félelmetes 900 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1050 Nm. Segítségével a Faster One félelmetes menetteljesítményekre képes, százas tempóra 2,7, 200-ra 6,6, 300-ra pedig 16,2 másodperc alatt gyorsul fel.
Az autó végsebessége 420 km/óra, ezért a tervezés során kiemelten fontos volt a kezelhetőség kérdése. A Faster One nem különösebben szép, aerodinamikailag viszont tökéletes, gyakorlatilag mindent a leszorítőerőnek rendeltek alá. A kaszni 204 centi széles és 115 centi magas, teljes egészében szuperkönnyű és szupererős karbonszálból készült.
A végső formatervet alapos szélcsatornás tesztek után alakították ki, az első és hátsó tengelyre ugyanakkora súly jut.
hirdetés
Az autón nincsenek kilincsek, az ajtók gombnyomásra nyílnak, további különlegesség az elektronikusan vezérelhető, a leszorítóerő generálása mellett fékezéskor is besegítő hátsó szárny. Az intelligens összkerékhajtással készülő Faster One-t a Weber saját fejlesztésű, félautomata, kormányról is kapcsolható hatsebességes váltójával szerelték fel, mely szupergyors váltásokat biztosít. Az utastérben abszolút versenyhangulat uralkodik, nyers karbonnal, hatpontos övekkel felszerelt kagylóülésekkel, némi bőrrel és F1 stílusú kormánnyal. na csak ennyi az en velemenyem ;)
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.08.07. 15:00:22
aki a legfelső képre ráfotosopolota a girlt, az formázza meg gyorsan a vinyóját, és ne vegyen többet egeret a kezébe.
a nő nemcsak, hogy leesik a képről, de minimum 2,30 magas. méterben számolva
a nő nemcsak, hogy leesik a képről, de minimum 2,30 magas. méterben számolva